maandag 10 juni 2013

Mulitpages - stapelpagina's

Één van de nieuwste technieken is multipages oftewel stapelpagina's.
U koopt een setje met 5 pagina's. Zelf voegt u nog een hele pagina toe als laatste pagina.
Op deze manier krijg je een heel setje wat mooi bij elkaar past.

ALB 901 Voorgesneden papier Londen River Thames


Ik heb ervoor gekozen om zelf nog een extra albumpagina toe te voegen. Vandaar dat de 2e pagina zonder gat is. De foto's plakte ik aan beide zijden. Voor het afmaken van de pagina's koos ik voor papier in de kleuren van mijn skikleding en de pagina's en voor decorsjabloontjes met het thema skiën/winter.


voorbeelden skivakantie 2012 (11 pagina's)



Gebruikte materialen:

ALB 901 Voorgesneden pagina's Londen River Thames
GAB 705 Sjabloon Londen Rio
PAP ...  Papier
ALB ... De hele pagina's
GAB 5.. decorsjabloon .....
PAP ... Kantendrukmotieven

(De materialen zijn bij mij te koop, klik op webwinkel in de menubalk bovenin)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten