vrijdag 4 april 2014

De pagina's van de Cabana

Eindelijk mag ik mijn pagina's showen!

Helaas was het een beetje donker toen ik de foto's nam, dus even de kleuren iets helderder bedenken!
 
Het hele pakket bladen


De bovenflap

De zijflap

De laatste pagina

Detail foto (met werkelijke kleuren)

Klanten hebben tijdens de Cabana met hun eigen foto's deze pagina nagemaakt. Schitterende resultaten. 

De binnenkanten van de flappen zijn nu leeg. Dit kan prima zo, maar ik heb nog genoeg foto's om die te vullen. Wordt vervolgd dus!

Benieuwd naar de producten waarmee ik dit gemaakt heb?
Klik hier om ze te bekijken. Of kijk op azzaworld.com onder produits.

ALI 566 Studio Sofia-Lima
ALB 931 Papier Lima
TAM 492 Stempel vlinders
TAM 484 Gourmandises (de aardbei)
PAP 403 stickertjes hibiscus (bloemetje)
Kantendrukmotiefjes + houten hekje (met inkt en embossingpoeder bewerkt)
Zand (ACC 704)
Velourspoeder (ACC 752)
Chalk (CRA 110 - CRA 121)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten