dinsdag 3 juni 2014

Nieuwe artikelen juni

Heerlijk vroeg in de maand. De nieuwe producten van juni. Heerlijk veel scrapspullen. Dus neem snel een kijkje.

Wat is er nieuw?

Een themakit, een studio, een stempelboek. Hieronder meer hierover. Verder zijn er nog wat nieuwe stempels, een nieuw abc sjabloon en nieuwe klantenclub artikelen beschikbaar. Hiervoor verwijs ik je naar de link.

Themakit zomerse cocktail:
Het thema is zomerse cocktail. De kit kost 30 euro en bevat: een boekje met voorbeelden stap voor stap opgebouwd, een decorsjabloon, een stempel, kantendrukmotieven. Netjes verpakt in een envelophoes.


Studio Maldives:
Een nieuwe studio behoeft geen uitleg... Prijs € 19.90



AANBIEDING:
Studio Maldives en de themakit samen voor € 47,40


Stempelen / inkt boek:
Bij inkt (encre in het Frans) denken we vaak alleen aan stempelen. Dit boek laat zien dat er meer mogelijk is met inkt.
Het boek kost los € 19.90 en is nu in een kit leverbaar.
In een doos (€ 5,90), het boek met 2 grote stempelkussens inkt (paar en fuchsia) (€ 14,40) komt dan op 32 euro. De doos is dan gratis en superhandig om je papier in te bewaren.



Alle bovenstaande producten zijn ook los verkrijgbaar. Bijvoorbeeld alleen de mal Maldives of het decorsjabloon zomerse cocktail.

Omdat ik zelf niet kan wachten totdat ik de nieuweproducten in handen heb en vooral omdat ik de klanten die al besteld hebben niet langer wil laten wachten ga ik donderdag 5 juni bestellen. Heb je een bestelling, mail me. Verzenden kan ook met DHL for you en kost dan maar 4 euro! Via TNT Post reken in € 6,75 voor een pakket.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten