maandag 14 juli 2014

Solden, ronde 2

Ineens krijg ik een mail dat Azza een 2e Solden/uitverkoop ronde houd! Die had ik niet aan zien komen. De spullen van de eerste zijn nog niet allemaal uitverkocht (inkt is al wel op). Mocht je nog iets willen, vraag me wat er voorradig is.

De 2e ronde solden biedt korting op onderstaande artikelen. Klik hier om het document in een apart venster te openen.

De uitverkoop begint morgen, als ik de spullen daadwerkelijk wil hebben, moet ik uiterlijk woensdagochtend bestellen, anders zijn er alweer dingen uitverkocht.
Dus: wil je iets hebben, mail me wat je wil (dit kan ook nog van de eerste uitverkoop) en ik bestel het voor je.


Verzenden naar jullie toe kost € 4,- via het DHL servicepunt. Via de TNT thuisbezorgd voor € 6,75.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten