maandag 13 april 2015

Sjabloon Fidji

Hij is al een tijdje uit. Het sjablonenduo Fidji.
GAB 709 als sjabloon en ALI 1501als studio.

Je kunt er leuke labeltjes en etiketjes mee maken. Maar ook prachtige lay-outs. Hierbij zit je niet aan het etiketvorm vast. Iets wat je in eerste instantie wel zou denken. 
 

Deze smurfen kwamen we tegen in het Centraal station van Brussel. Buiten staat een hele grote smurf. Daar smurf ik nog wel eens een pagina mee.


Voor in mijn wintersportboek. Heerlijk skiën met 10 graden rond 14:30 uur. Geweldig! Met de lift naar boven voor de laatste afdaling (bovenste foto) en dan het laatste stukje met de lift naar beneden (onderste 2 foto's) De laatste afdaling is voor de geoefende skiër. Zeker aan het eind van de dag. Daar waag ik me dus niet aan.
De lijntjes in het middelste stuk zijn niet zo goed zichtbaar.
 
De kleuren zijn op de scan wat minder mooi. Moet nog even oefenen met scannen. Misschien lukt het me om wat instellingen te wijzigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten